суббота, 11 января 2014 г.

Դիջիպատում

Բարև կրթահամալիր։ Ես Միրզոյան Էդգարն եմ , սովորում եմ  Ավագ Դպրոց վարժարանի 11-րդ դասարամում։ Քանի որ "Մխիթար Սբաստացի" կրթահամալիրում սովորում եմ 2013 թվականի մարտ ամսից, նախորդ Digitec 2013-ին չեմ մասնակցել, բայց այս տարի իմ մասնակցությունը սկսում եմ այս իմ Դիջիպատումով:
Գլխավոր ձեռքբերում եմ համարում այս դպրոցում իրականացվող կրթական ծրագիրը, որը բավականին տարբերվում է իմ նախորդ դպրոցի ծրագրից: Չեմ ասի, որ այւն ավելի հեշտ է, բայց ավելի հետաքրքիր է կազմակերպված: Իմ ամենասիրած դասը ֆիզկուլտուրան է, քանի որ դասերից բացի հետաքրքրված եմ նաև ֆուտբոլով: Նախկինում ընտրել էի հոգեբանի ակումբը, սակայն սերը դեպի ֆուտբոլ ստիպեց ինձ այս կիսամյակ փոխել ակումբս մարզական:  Սիրում եմ ճամփորդությունները, ափսոս, որ չեմ կարողացել մասնակցել բոլորին: Իմ վրա մեծ տպավորություն է թողել ընկեր Հասմիկ Ղազարյանի հետ Կոմիտասի անվան պանթեոն այցելությունը։ Սիրում եմ ընկերներիս, մեր միասնական հավաքներն ու հանդիպումները:
2014–ին ունեմ շատ նպատակներ, ուզում եմ շարունակել մասնագիտորեն զբաղվել ֆուտբոլով (ուսի վնասվածքի պատճառով ժամանակավոր չեմ կարող դա անել), սակայն դրա հետ մեկեղ նաև ավելի կենտրոնանամ ուսմանս վրա։

Комментариев нет:

Отправить комментарий